Re: Przejęcie formatu za pomocą like

Czesc Janusz,
Krotko, dzieje sie tak poniewaz pole zdefiniowane jest jako decimals 2 (deci-2).

Pozdrawiam,
MWW
---------------------- Forwarded by Michal Wachowicz/Largotim on 2000-11-10
16:12 ---------------------------

Janusz Soszyński  on 2000-11-10 09:13:52

Please respond to progress@zeto.bydgoszcz.pl

To:   "Lista PROGRESS (E-mail)"
cc:    (bcc: Michal Wachowicz/Largotim)
Subject:  Przejęcie formatu za pomocą like

Witam,
czy ktoś odpowie mi na pytanie, które ilustruje poniższy przyklad ?

Jeżeli w przykładowej tablicy mam takie pole

Order Field Name                      Data Type    Flags Format
----- ------------------------------- ------------ ----- -------------------
   10 kurs                             deci-2            >9.9999

i wykonam poniższą procedurę podając w update wartość 1,1261

/***** przyklad.p **************/

/*1*/ def var kr2 like kurs.
/*2*/ update kr2 with frame a.
/*3*/   disp kr2 with frame b.

/****** koniec przyklad.p ******/

Dlaczego w linii /*3*/ wyświetla wartość 1,13 (zaokrąglenie do dwóch miejsc)
?
Skoro wcześniej w linii /*2*/ podałem warość 1,1261 (dokładność do czterech
miejsc), a linia /*1*/ powinna powodować przejęcie formatu z pola kurs w
przykładowej tabeli. Nie pomaga dodanie w linii /*1*/ instrukcji format
">9.999".
Dlaczego w update format jest prawidłowy, natomiast w display nie ?

(przykład robiłem w wersji 8.3 w środ. Windows)

pozdrawiam
JS