Re: FILL-IN i atrybuty MOVABLE, RESIZABLE, SELECTABLE

"s.muszalski ZEP-Info" wrote:

> Witam :-)
>
> Ja jeżeli muszę przesuwać widgety używam poniższej procedury, gdzie jako
> parametr przekazuję uchwyt do wigetu, procedurę trzeba uruchomić dla każdego
> przesuniętego widgetu.
> Jeżeli chodzi o TEXT'ty, to po prostu używam FILL-IN'a jako tekstu i wtedy
> można go spokojnie przesuwać. Przypuszczam, że można dotrzeć do uchwytu
> TEXT'u metod± NEXT-SIBLING.
>
> Pozdorwienia
>
> Sergiusz Muszalski
> ZEP-INFO
> PROCEDURE MvLb :
> [...]

Wielkie dzięki za odzew. Rzeczywi¶cie jest to najprostsza metoda. Już po zadaniu pytania udało mi się to znaleĽć w KB
#15229
http://www.progress.com/services/support/cgi-bin/techweb-kbase.cgi/webkb.html?kbid=15229

pozdrawiam
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 7c 02-237 Warsaw Poland