Re: Czy Progress korzysta z.... - bardzo ważne !!

Marek Prokop wrote:

> Co nie dziala i jak to sie objawia ?
>
> Jesli jest to Progress znakowy - to byc moze jakas pomoca bedzie
> DLC/prokey32/readme.txt.
> Poza wszystkim - proponuje zadzwonic do supportu w Rotterdamie (00800 311 1264) -
> szczegolnie ze temat uruchamiania aplikacji w tego typu konfiguracjach jest na fali
> (ASP, itp.). Byc moze ktos juz ten problem zglosil i jest jego rozwiazanie.
>
> Marek Prokop

Jest to progress graficzny. Objawia się to b. dziwnie - alt-a traktuje jako a,
alt-c jako c itp. Tak jakby ignorował klawisz alt. Coś mi to własnie pachnie
tym, że progress wyciąga sobie informację o tym, że aktualnym językiem sesji
windowsowej jest fiński...
Zadzwonię do supportu, co mi szkodzi, ale sądzę Marku, że uzyskam odpowiedź
typu: "kup sobie terminal z polskimi czcionkami" ;-)

--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 7c 02-237 Warsaw Poland