Re: Exclusive-lock i transakcja

Jak mnie pamięć nie myli progress w takim wypadku założy transakcje jeśli
spróbujesz modyfikować rekord _file

Marcin

Am 8/28/00, 1:10:13 PM, napisał "Siergiej Szablykin"
 na temat Exclusive-lock i transakcja:

>   W dokumentacji Progress'a napisano, że transakcja rozpoczyna się między
innymi kiedy mamy exclusive-lock na rekordzie w tabeli w bazie. Natomiast
kod poniżej wykazuje, ze raczej nie zawsze jest to prawda (zamiast tabeli
_File mozna uzyc jaka kolwiek inna tabele). Czy moze u kogos innego
wystepuje taka sytuacja? Czy moze ktos wie czy mozna znalezc opis danego
zachowania w dokumentacji?  [Problem znika gdy odkomentujemy opcje
"transaction".]