Re: Prosba o informacje o WebSpeed

Przemysław Garsztka wrote:

> Poszukuje wiadomości na temat WebSpeed. Interesuje mnie to jak tworzy się
> dokumenty internetowe ( najchętniej prosiłbym o adresy plików z instrukcją
> użytkownika lub artykuły podobne do "Progress od A do Z")

Tak naprawdę to czego szukasz jest w dokumentacji elektronicznej do
Progress'a.
A tą trzeba sobie kupić, lub poczytać u kogos, kto ja posiada.

Z ogólnodostępnych dokumentów znam tylko

http://sauge.com/progress/shrtnsweet3.html

Może cos pomoże...

--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 7c 02-237 Warsaw Poland