Re: uzupelnianie formularza

Artur Zarski wrote:

>  Witam Szanownych Grupowiczow,
>   jestem nowy na liscie i do tego mam jeszcze pare pytan.:)
>  Pytanie pierwsze. Mam zdefiniwane dwa okna, na ktorych sa formatki.
>  Na nich porozmieszczane sa odpowiednie pola z tabel ( dwa zwykle
>  formularze - ale zbydowane na komponencie Window).
>  Na pierwszym oknie mam pole FILL-IN "nazwa", a na drugim "kod" i "nazwa".
>  struktura tabel do nich jest taka
>  tab1:
>  kod atr1 atr2 ....
>  tab2:(jest to rodzaj slownika dla tab1)
>  kod nazwa
> [...]

O ile dobrze zrozumiałem..

atrybut SCREEN-VALUE jest tu rzeczywiście odpowiedzią.

Metod aby uzyskać ten efekt jest wiele.
Najprościej procedurze okno2 (myślę, że to procedura) przekazać
wskaźnik do fill-in'a w oknie 1 i odwoływać się do niego właśnie
poprzez ten wskaźnik.

pozdrawiam
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 7c 02-237 Warsaw Poland