[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

serwis techniczny Progressa - zmierzch epoki



Witam,

na stronie
http://www.progress.com/services/support/howto.htm

jest szczegolowy opis jak mozna/nalezy korzystac
z tzw. supportu Progressa.

M.in. zostal podany bezplatny telefoniczny numer z Polski do
centrum serwisowego w Holandii, w Rotterdamie:

0-0800 3111264

- z ktorego mozna juz korzystac. Tym samym czasy "supportu" realizowanego w Polsce kiedys przez CSBI, a przejsciowo w chwili obecnej przez Progress Software Sp. z o.o. w Warszawie - nieuchronnie zblizaja sie ku koncowi.

W centrum w Rotterdamie pracuja specjalisci-konsultanci Progressa rozmawiajacy w roznych jezykach (docelowo jezyk Polski bedzie dostepny, na dzien dzisiejszy nie jest chyba jeszcze gwarantowany, chociaz co najmniej 1 osoba nim dobrze wlada). Zachecam do kierowania tam wszelkich
problemow natury technicznej (o ile oczywiscie zalezy nam na ich rozwiazaniu i mamy wykupiona polise serwisowa ...).

Pozdrowienia,
Marek Prokop

--------------------------------------------------
Marek Prokop
Technical Manager

Progress Software sp. z o.o.
ul. Plowiecka 1, 04-501 Warszawa, POLAND 
tel. (+48 22) 673-10-44  fax (+48 22) 610-94-83
e-mail: mprokop@progress.com
www: http://www.progress.com/pl
------
Strona WWW:     http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
Obsluga listy:  listserv@zeto.bydgoszcz.pl
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
------