pomocy! drukowanie etykiet adresowych

Witam

  Stanąłem przed problemem drukowania samoprzylepnych etykiet
adresowych. Takie etykiety są do nabycia w formie kartek A4
zawierających X x Y etykiet. Technika druku w aplikacji wygląda tak, że
zawartosc etykiet jest wrzucana do pliku, skąd drukowana procedurą
_osprint.p.

Aby uniknąć kłopotów z dzieleniem wyrazów na etykiecie, zawartosc każdej
przypisuję na zmienną typu EDITOR (z włączonym atrybutem word-wrap) i
robię po prostu
DISPLAY zmienna. Działa slicznie, ale...

No własnie jest małe ale. Jesli "na sztywno" ustalę liczbę etykiet w
wierszu na X, to deklaruję sobie X zmiennych typu EDITOR i wyswietlam je
wierszami. Działa bez zarzutu.

Ja jednak poszedłem dalej i chcę pozwolić użytkownikowi definiować sobie
etykiety (cos podobnego jak w RESULTS'ach). Użytkownik może sobie
zdefiniować m.in rozmiar oraz liczbę etykiet w wierszu i liczbę etykiet
w kolumnie.
W takiej sytuacji deklarowanie "na sztywno" zmiennych jest bez sensu.
Złosliwy użytkownik może chcieć zdefiniować sobie np. 100 etykiet w
wierszu. Próbowałem z dynamicznymi edytorami. Próbowałem przypisywać
tresć etykiety atrybutowi SCREEN-VALUE takiego dynamicznego edytora ale
mam okropny problem aby potem wyrzucić to do pliku.

Podpowiedzcie cos.

pozdrawiam
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 7c 02-237 Warsaw Poland