Dwie instancje procedury z browserem...

Uruchamiam sobie dwie instancje (tj. dwa razy na sposób PERSISTENT)
procedury zawierającej browser read-only.

Na jednej z tych instancji dokonuję poprawki jednego wiersza (za pomocą
zewnętrznej procedury) i chciałbym, żeby podczas "wejscia" na ten wiersz
w drugiej instancji odswieżyły mi się dane. Próbowałem atrybutu
CURRENT-ROW-MODIFIED, aby sprawdzić czy dane są aktualne, ale w tym
kontekscie to nie działa. Od biedy można sprawdzić

IF INPUT BROWSE {&BROWSE-NAME} pole <> pole THEN MESSAGE "Zmiana".

ale taka konstrukcja powoduje nie wiedzieć czemu "migotanie" browsera,
tak jakby odswieżał się przy każdym zdarzeniu "VALUE-CHANGED" mimo tego,
że w triggerze nie ma obsługi odswieżania.

v.9.0B10 Win95

sugestie mile widziane...
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 7c 02-237 Warsaw Poland