Re: Czytamy liste ! było Asysta techniczna

Tomasz Judycki wrote:

> Prosze sie tak od razu nie obrazac ;-))
>
> Odnioslem takie wrazenie, bo przez niemal dwa dni robocze nikt z
> Progress'a nie odpowiedzial na pytanie p. Marka Lewandowskiego:
[...]
> Tomasz Judycki

Niestety, ale muszę się zgodzić z Panem Judyckim. Uczestnictwo Progress
Software w dyskusjach na forum listy ogranicza się do nielicznych
informacji przesyłanych przez Pawła Dobrzyńskiego. Jesli rzeczywiscie
polskie przedstawicielstwo PSC tak uważnie czyta, to odpowiedź na list
Marka Lewandowskiego winna się pojawić od razu.
A jesli chodzi o polską dokumentację, to swego czasu informowałem
publicznie, że jestem w trakcie opracowywania swego rodzaju podręcznika
w języku polskim. Niestety odzew ewentualnych recenzentów był mniej niż
skromny. Uznałem więc, że zapotrzebowania nie ma. Każdy, kto chce mieć
polskie opracowania winien zgłosić się na odpowiedni kurs do PSC.

--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 7c 02-237 Warszawa