Re: Asysta techniczna

Witam!

Wyglada na to, ze tej listy nie czyta nikt z Progress Software Polska
(http://www.progress-software.pl), czyli polskiego przedstawicielstwa
Progress Software Corporation. Jesli ktokolwiek dysponuje dokumentacja
do Progressa po polsku, to tylko oni. Wiem, ze powstaly jakies
podreczniki po polsku dla prowadzonych szkolen.