Re: VIII Konferencja Polskiego Klubu Użytkowników Systemu Progress

Cześć Marek !

Gdzieś w Internecie wyczytałem, że taka konferencja ma być 3-5 listopada w
Dębe. Ty podajesz datę październikową:

>Miło mi zakomunikować, ze w dniach 3-5.10.1999 w Dębe pod Warszawa
>odbędzie się kolejna konferencja Klubu Progressa.

Albo moja informacja była nieprecyzyjna, albo coś się zmieniło, albo Ty się
pomyliłeś (tym bardziej, że 3 października to niedziela). Czy mógłbyś
potwierdzić datę ?

Pozdrawiam !

                     Henryk Jusza                           henju@pg.gda.p
                     Ośrodek Informatyczny Politechniki Gdańskiej
                     Pracownia Rozwoju Oprogramowania
                     tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63