Re: Progress i Oracle

Wiadomo mi o dwóch takich udanych polaczeniach: jedno w Thomson Polkolor
(klient firmy KomPakt) oraz w KBN (klient CSBI - Computerland). Polaczenie jest
mozliwe, wymagane jest troche pracy glownie z dopasowywaniem wersji Progressa i
Oracla do siebie (nie wszystkie kombinacje wersji Progressa, Oracla oraz
systemu operacyjnego sa dozwolone).

Pomoc przy konfiguracji mozna uzyskac w dzilae supportu technicznego Progress
Software.

Pawel Dobrzynski

On 30 Jun 99 at 15:31, Robert Stoppel wrote:

> Dzien dobry
>
> Czy udalo sie Wam kiedykolwiek podlaczyc przy pomocy Progressa do bazy
> Oracla?
>
> Mam baze w Oraclu na HP-UX z danymi inzynierskimi, moim zadaniem jest
> podlaczyc sie do niej
> windowsowym klientem.
>
> Wiem, ze aby to zrobic nalezy zbudowac (probuild) na unixie: remote
> DataServer broker i remote ORACLE DataServer.
> Czy ktos z Was to zrobil z pomyslnym skutkiem? Prosze o kilka szczegolow
> odnosnie tej operacji.
>
> Dziekuje.
> [...]

PROGRESS SOFTWARE: Performance. Not Promises
Pawel Dobrzynski

   Progress Software, Sp z o.o.
   ul. Plowiecka 1, PL 04-501 Warszawa, POLAND
   phone: (+48-22) 673-10-44  fax: (+48-22) 610-94-83
   http://www.progress.com/pl