[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
Yahoo i Apptivity
Yahoo JOE (Java Order Entry) - nowy system działajacy on-line, umożliwiający
składanie zamówień na reklamy - stworzony w oparciu o Progress Apptivity.
Progress Apptivity, zintegrowane środowisko programistyczne i server aplikacji -
został wybrany przez najbardziej znanego na świecie dostawcę masowych usług
internetowych - Yahoo Inc. do stworzenia systemu realizującego zamówienia na
reklamy. Głównym zadaniem nowej aplikacji, nazwanej JOE - Java Order Entry -
jest kontrola działalności reklamowej firmy i jej klientów - składania
zamówień, zawierania kontraktów i wszelkich spraw finansowych z tym związanych.
Zautomatyzowany proces realizacji planów reklamowych klientów skróci czas
obsługi zamówień i zdecydowanie usprawni działalność Yahoo.
Yahoo! jest wiodącym dostawcą usług internetowych, posiada ogromną bazę
klientów. Wybraliśmy Apptivity, ponieważ to narzędzie daje nam możliwość
stworzenia i wdrożenia sprawnego systemu, będącego w stanie sprostać naszym
rosnącym wciąż potrzebom, związanym ze zwiększającą się liczbą klientów.
Oprogramowanie jest proste w instalacji i eksploatacji, w związku z tym
wdrożenie aplikacji JOE nie powinno zająć więcej niż trzy miesiące - powiedział
Doug Smith, senior development manager w Yahoo! Dodał też, że Progress
Software, firma mająca ogromne osiągnięcia, jeżeli chodzi o ofertę produktową i
poziom satysfakcji klientów, jest najlepszym gwarantem jakości przyszłej
aplikacji, stworzonej w Apptivity. Ponad 144 miliony wizyt dziennie na stronie
(dane z września 98) zapewnia firmie popularność a możliwości biznesowe, jakie
stwarza to klientom, są ogromne. Mimo to, że wielu klientów nadal postrzega
Yahoo! Jedynie jako ogromny katalog Informacji dostępnych w Internecie, firma
zawsze starała się przedstawiać jako aemedia company" , mająca niemal takie
możliwości reklamowe jak telewizja. Obecnie zyski płynące z działalności
reklamowej to główne źródło dochodów Yahoo! Wszystkie informacje dostępne za
pośrednictwem Yahoo! są bezpłatne - właśnie dzięki ogromnej ilości reklam,
zamieszczanych na stronach serwisu. Bannery reklamowe, promocje, sponsoring,
direct mailing - to tylko klika przykładów form reklamowych oferowanych przez
Yahoo! Ponieważ popularność firmy stale rośnie - wraz z nią rośnie ilość
zamówień od klientów. Jako mechanizm, proces składania i realizacji zamówień
jest bardzo skomplikowany, dużo bardziej niż w przypadku innego medium.
Natomiast podstawowym celem, jaki realizują handlowcy Yahoo! jest - zadowolić
każdego klienta i spełnić każde żądanie dotyczące zamieszczeń. Możliwości
pojawiania się reklamy w Internecie są praktycznie nieograniczone (geograficzne,
tematyczne, czasowe itp.) Dlatego też stwierdzono, ze niezbędne są prace nad
ciągłą aktualizvcją software'u wykorzystywanego w firmie i spośród wielu innych
propozycji dokonano wyboru technologii - Apptivity.
Yahoo! jest firmą mającą ogromny wpływ na wyznaczanie kierunków rozwoju
Internetu, jako środka masowej komunikacji. Zwrócono się do nas w poszukiwaniu
narzędzia do stworzenia systemu realizującego zamówienia na reklamy, powiedział
Rick Reidy, Apptivity Product Unit, Vce Prezes Progress Software. - Niskie
koszty stworzenia i wdrożenia systemu, niezawodność i zaawansowane możliwości
zabezpieczenia transakcji internetowych - to podstawowe korzyści wynikające z
zastosowania Apptivity. Dla firmy takiej jak Yahoo ogromnie ważne jest również
to, że aplikacje stworzone w oparciu o Apptivity obsługują szereg protokołów
internetowych, takich jak: HTML, DHTML, XML oraz czystą Javę. Aplikacje te mogą
być uruchamiane na platformach systemowych: NT, Solaris, AIX oraz HP/UX.
Biorąc pod uwagę koszty - nakłady poniesione na zakup, stworzenie i wdrożenie -
wystarczył jeden miesiąc eksploatacji - powiedział Doug Smith.
Apptivity
Apptivity jest jednym z silniejszych narzędzi typu RAD, przeznaczonych do
wizualnego projektowania oraz generacji profesjonalnych aplikacji
biznesowych w 100% Javie (w JDK 1.02 oraz 1.1), odwołujących się do
komercyjnych baz danych poprzez JDBC lub ODBC (m. in. ORACLE 7 i 8,
Informix-OnLine 7.x, PROGRESS, Microsoft Acces 95 i 97, Sybase, Microsoft SQL
Server), a także stanowi środowisko uruchomieniowe (tzw. server side) tego
typu aplikacji.
Progress Software Corporation
Firma Progress Software Corporation jest działającym na całym świecie dostawcą
narzędzi do pisania aplikacji, technologii związanych z bazami danych i usług
dodatkowych. Zatrudnia 1.200 pracowników w ponad 100 krajach Ameryki Północnej,
Europy, Azji, Australii i Ameryki Łacińskiej. Programiści używają rozwiązań
Progress Software, takich jak Apptivity, WebSpeed, ProtoSpeed i Progress do
tworzenia, instalowania i aktualizacji aplikacji za pomocą Internetu i w
środowiskach client-server i host-terminal/ Produkty Progress Software stosują
partnerzy ISV (Independent Software Vendor) i klienci; wartość sprzedaży
aplikacji progressowych wynosi rocznie ok. 1,5 mld$.
Progress Software Sp. z o.o. od 1 marca 1999 działa w Polsce jako
przedstawicielstwo Progress Software Corporation. Współpracuje z siecią ok. 70
partnerów (ISV).
Dodatkowe informacje:
Barbara Tatarska
Barbara.Tatarska@progress.com
www.progress.com/pl
-----------------------------------------------------
Pawel Dobrzynski
Progress Software, Sp z o.o.
ul. Plowiecka 1, PL 04-501 Warszawa, POLAND
phone: (+48-22) 673-10-44 fax: (+48-22) 610-94-83
http://www.progress.com/pl
------
Strona WWW: http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
Obsluga listy: listserv@zeto.bydgoszcz.pl
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
------