Report Builder - pytanie

Witam.

Czy ktos posiada doswiadczenia z report builderem?

Chce stworzyc kilka wzorcow raportow, a nastepnie postawic batch'owy
proces progressowy, ktory bedzie co jakis czas skanowal baze i drukowal
faksy na podstawie tych wzorcow.

Czy daje sie taki proces postawic na unixie (polaczenie bezposrednie)
i drukowac na zdefiniowanej w Windows NT kolejce faksowej, czy
tez musi to byc proces pod windowsami (podlaczony via TCP/IP).
Wazne dla mnie jest zachowanie transakcyjnosci. Taki proces po
wydrukowaniu faksu, powinien ustawic jakies znaczniki w bazie.
Domyslam sie, ze drukowac powinien jakis run-time report buildera, wiec
pewnie koncepcja procesu na unixie jest kiepska.

Nie mam doswiadczenia z report builderem, dlatego moze troche fantazjuje.

Wszelkie pomysly mile widziane.

Tomek

 ________
|_   _|__|Tomasz Fidecki, Progress Analyst/Programmer, UNIX fan
  |_||_|  phone (voice) +48 22 6400931, tomek@pekao-fs,com,pl, IRC Fido__