ODP: Witam

Witam
dziekuje Mariuszowi za dlugoletnia administracje lista
i mam nadzije, ze nowy admi bedzie co najmniej tak dobry.
Szkoda, ze zmieniamy zainteresowania
Cociaz moze to dobrze.
Mam nadziej, ze nowa nowy wlasciciel listy bedzie nia zarzadzal ""ku chwale" Progressa
i nas wszystkich
Pozdrowienia
Marek Milosz
ps. Mam nadzieje ze Mariusz bedzie sledzil nasze poczynania i tak calkiem nie zerwie zwiazkow
"a nuz sie przyda"   ;-)