Re: Milo,ze znowu dzialamy

On Thu, 5 Nov 1998, Monika Makal wrote:

> Hej!
> Milo,ze znowu dzialamy.
> Mam od razu kilka pytan.
>
> Czy ktos wie jak uruchomic z UIB okienko w trybie znakowym (Character Layout) przy zalozeniu, ze:
> - baza jest odpalona na UNIX'ie przez TCP/IP lub na Novell'u przez SPX,
> - klient na Windows 95,
> - Wersja progress'a 7.3c ?

Opisze dla 8.x, bowiem nie mam pod reka wersji 7.

1. Trzeba miec klienta znakowego
2. W sekcji [WinChar startup] pliku progress.ini ustawic odpowiednie
   zmienne srodowiskowe tak, aby znakowy klient "widzial" wolane
   procedury. Oprocz tego wazne jest ustawienie zmiennej PROSTARTUP
   tak, by wskazywala na inny domyslny plik parametryczny niz sesja
   graficzna (inne standardy polskich znakow)
3. Ustawic odpowiednio parametry -H -S -N w pliku wskazywanym
   przez PROSTARTUP

To powinno wstarczyc. W razie pytan, sluze pomoca.

Nie wiem jak to sie robi dla polaczen SPX, poniewaz czuje ujemne fluidy w
stosunku do Novell'a i nigdy nie mialem przyjemnosci sie nim zajmowac ;).

Tomek

 ________
|_   _|__|Tomasz Fidecki, Progress Analyst/Programmer, UNIX fan
  |_||_|  phone (voice) +48 22 6400931, tomek@pekao-fs,com,pl, IRC Fido__

Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress
------